Altres artites relacionats amb el municipi

Rosendo Linares

Rosendo Linares és un artitsta que està fortament vinculat al nostre poble, fa una colla d'anys que hi ve a passar estius i vacances a la casa del carrer de Dalt.

En Rosendo és dissenyador gràfic. Tot i que el gust de pintar li venia des de fa molts anys, no s'havia decidit a donar a conèixer la seva obra. Els seus quadres eren per al seu entorn familiar. Maspujols, juntament amb la costa del camp de Tarragona, ha fet que tingui gust en anar perfeccionant la seva tècnica pictòrica, i el resultat el vam poder contemplar els dies que va durar l'exposició a Maspujols. Molts dels seus quadres identificaven indrets coneguts per als maspujolencs, tot i que passats pel sedàs del pintor: colors vius com tarongers, verds i blaus que es barregen i donen una harmonia cromàtica que és d'admirar.

Fina Veciana

La Fina Veciana, una altra artista vinculada amb el nostre poble. Hi té les arrels per part de mare, a part de les temporades passades al xalet familiar de les Cerveres.

La Fina Veciana Vilanova, va néixer a Reus, el 1971. Es va graduar a l'Escola d'Arts Aplicades i Oficis Artístics de la Diputació de Tarragona. Des del 1990 ha exposat en diferents espais de la comarca i de l'Estat espanyol. Ha il·lustrat dos llibres "Els fogons d'en Quim" (1998) i "L'illa de la flor" (2004). També ha participat en diverses performances. La seva obra traspua sentiment i imaginació. Als seus quadres abunden les flors, els estels, els jocs de colors i una experimentació nova en colors de terra i violats, combinats amb peces de forja.

Un estil lleugerament naïf ens suggereix un món interior expressat des de la ingenuítat.

Subscriure a

Menú principal